Mina favvo appar!

Här kommer ett inlägg(som lovat!) med mina favvo appar! Allt ifrån spel till fotoappar(mest spel haha).
Dom är inte i någon speciell ordning utan alla är mina favoriter. Hope u like it as much as I do!


1. Instagram. Alla som har Iphone MÅSTE ha den här appen! Jag bara älskar den, är inne på den jätte ofta, kollar vänners bilder, redigerar mina bilder, fixar dom i olika ljus osv. Där kan man lägga upp massa bilder på sin profil, följa vänner, kommentera och gilla bilder. Nästan som FB fast med mer focus på bilder.

2. Blogg.se. En app där man kan blogga som vanligt från sin Iphone, lägga upp bilder, läsa kommentarer och allt som du kan göra via bloggen på internet. Älskar att vara nästan vartsomhelst och kunna lägga upp något inlägg, det är jättelätt och smidigt. Love it!

3. Akinator. Jag bara ÄLSKAR denna app, den kostar 15kr och är så JÄVLA värd pengarna. Den går till så att man tänker på nån figur, tecknat eller någon riktig människa och så ställer den frågor så svarar man ja, nej, jag vet inte och så hittar den människan du tänker på. Det kan vara allt från Svampbob fyrkant, alla olika disneyfigurer, nån världskändis, döda kändisar, nån politiker, spelkaraktärer, ja VEM SOM HELST och han kommer på vem du tänker på. Testa, så jävla kul!

4. Temple Run. Okej världens ROLIGASTE spel.... jag är helt beroende av detta spel. Man är en gubbe som springer på en bana och ska svänga, hoppa och glida för att ta sig över, under och ifrån hinder. Man ska även samla pengar och komma så långt så möjligt. Samtidigt kan man få olika powerups och bara slå så högt rekord så möjligt. Själv har jag över 16mille och är rankad som den 1793 bästa i världen. STOLT. Haha!

5. Fruit Ninja. Alla borde nog veta vid det här laget vad "Fruit Ninja" är för spel. Det är ganska simpelt men så jävla roligt. En riktig klassiker. Man ska helt enkelt med hjälp av sitt finger slice fruits och få massa olika kombos, akta sig för bomber och få så höga poäng så möjligt. Man kan köra i olika modes, arcade mode, classic mode och multiplayer. Plus en massa mer, köpköpköpköp. Kostar 7kr.

6. Nuts! Även detta är en av mina favvoappar(duh?). Man är en lite ekorre som springer upp och upp för ett träd, man lixom tiltar mobilen från sida till sida för att akta sig för grenar, ta olika mynt och ta sig så långt upp på trädet så möjligt. Man samlar massa mynt för att kunna köpa flera powerups för att klara sig ännu längre. ÄLSKAR detta spel, lätt värt 7kr!

7. Line Runner. Haha som ni kanske ser på bilden så är denna app så enkel designad men så himla rolig. Du är en liten streckgubbe som ska hoppa och ducka! Den springer fortare och fortare och du måste vara jättesnabb med att hoppa och ducka för alla hinder som kommer i din väg. Jag varnar, VÄLDIGT beroendeframkallade spel!

8. Lucky Coins. Haha typ det töntigaste spelet som finns. Donut Games absoluta första spel. Du är helt enkelt ett mynt som ska ta dig ner för en hel bana, du ska rulla på så mycket mynt och poäng som möjligt innan du hamnar i slutet av banan. Lite svårt att förklara så det är bara att testa sig fram. När jag laddade ner den appen så var den gratis men tror att den kostar 7kr nu.

9. AppShopper. ÄLSKAR denna app! Så himla praktisk för er som alltid vill hitta nya och bra appar. Det är nästan som App Store fast här så kan man kolla alla appar som blivit gratis, lägga till appar i ens "önskelista" så får du uppdateringar när den appen sjunker i pris och så hittar du en massa nya roliga appar. Alltid bra att ha!

10. Tv.nu. Eftersom att jag är största TV nörden så är denna app ett måste för mig. Så fort jag vill veta om det finns nått bra på tv, om det kommer någon film senare ikväll eller om jag bara vill kolla vad som händer på tv just nu så går jag in på denna appen och ser allt jag behöver veta om dagens serier, filmer osv. ÄLSKAR den, hatar och sitta och bläddra bland alla kanaler för att inte ens hitta något bra lixom. Denna är mycket smidigare och bättre, och dessutom helt gratis! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0