Avatar

Hejhej, precis tittat på ÄLSKADE Jersey Shore, nu sitter jag och internetshoppar lite, ska klicka hem skor från Nelly och får se om jag hittar lite annat.
Idag blev det shooooppiiing i forum med Ida, Pas och favvo kusinen, köpte bland annat ett par vita Converse, ja jag vet att det snart e vinter men kunde inte motstå dom när dom var på rea(!) fick dom för 490kr.
Köpte underkläder, smink, basgrejer, fina stickade tjocktröjor och så åt vi godaste middagen!

HELA nästa vecka så kommer jag inte att ha något liv, blir JOBB från 3-20 på vardagarna och så lördag-söndag blir det jobb från 9-20. Slit men värt det, love my job and love my money! ;)

Ni får ha det bra, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du :) ?

2011-11-28 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0