Tempo

Hejhej, ligger i soffan helt nyduschad och funderar på om jag hinner föna, platta, sminka mig, måla naglarna osv innan jobbet om 1tim 40min? Grova problem jag har va? Haha.

Igår kom min älskling hit, så åkte vi runt, myste i Nacka Strand, hämtade upp min mami och sen så sa vi hejdå. Love u! Jag har verkligen inte haft nått liv hela förra veckan, bara jobbat, ätit(knappt?), sovit. Men det är lätt värt det, älskar mitt jobb, dom jag jobbar med, alla kunder som kommer in hela tiden och tha money.

Ska till Göteborg på fredag med mina systrar, hihi längtar som FAN, har inte träffat mina absoluta favoritpersoner i hela världen Joana&Sabina, fyfan vad jag LÄNGTAR! Vi ska bara mysa, kanske dra ut nån kväll och så skratta ihjäl oss som vi alltid gjort med varandra. Kul att vi träffades för första gången i Spaninen 2005? Och blev bästa vänner sen dess.

Jäjä har bråttom som fan nu, vi hörs senare! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0