Hejsan!

Hejhej, sitter och pratar med älsklingen just nu vi sitter och skrattar och pratar om att köpa lego haha.
Har inte uppdaterat på många dagar men jag har faktiskt haft fullt upp med att jobba och så allt kaos med julen nu, älskar det men är trött 24/7 hinner inte göra något annat.

Sitter vid Instagram som en galning haha älskar det men bloggen hamnar tyvärr åt sidan dåraaahh.

På nyår så ska det bli så fuuuuucking kul! Vi har bokat bord på en libanesiskt restaurang för 15 pers ungefär, min älskling, min familj och mina BÄSTA vänner ska vara där! LOVELOVELOVE! Efter blire party all night long!

Nu ska jag fortsätta va social med älsklingen, puss!

Kommentarer
Postat av: :)

hej en fråga bara, är inte din kille muslim? vad tycker din familj om det? jag vet ju att libaneser/syrianer har problem med det...inte att de hatar men att man liksom inte får gifta sig osv!



God jul :)

2011-12-23 @ 14:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0