Söndag

Hej på er! Hoppas allt är bra med alla och att alla är lyckliga och glada. SKJ haha jag är så jävla trött, jag orkar egentligen inte ens sitta här vid datorn men nu gör jag det ändå....

Har ätit frukost och tittat på tv hela morgonen med familjen + André. Vill på bio idag så får se om jag får med mig några, OCH SOLA såklart!

I fredags åkte jag och André till Fia och sov över där, vi hade det asmysigt. Åkte och köpte fetaste Max meal och tjockade oss. I lördags gjorde jag nog inget speciellt vad jag kan komma ihåg. Var bara med dem bästa!

Nu ska jag lägga mig i sängen och leka med mitt liv(min Iphone) HAHA man har aldrig tråkigt med den.
PUSS!


Jag och lillasyster!


Kommentarer
Postat av: din KaffeeH fliKKKah.

wii puss puss kram kram

2012-02-21 @ 00:17:05
URL: http://sofiadonna.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga mer

2012-02-28 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0