@ work!

Hejhej, nu var det ett tag sen jag uppdaterade men nu när jag har börjat jobba så kommer det nog att bli dagliga inlägg eftersom att jag sitter framför en dator hela dagen. Jobbar nämligen i en affär som heter "Upp&Ner Upplevelser". Där man helt enkelt köper upplevelser såsom hoppa fallskärm, köra ferrari, åka luftballong, coola vattensporter, spa, kryssningar osvosvosv. Asball affär med massa bilar och coola grejer!

Idag är faktiskt min första arbetsdag och jag känner på mig att det här jobbet kommer att passa mig PERFA!

Nu ska jag titta runt lite på internet så återvänder jag om ett tag då hörrenini. PUSS!


Kommentarer
Postat av: sofiadonna.blogg.se

yäy du e tillbaka.

2012-04-12 @ 22:15:21
URL: http://sofiadonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0