Lista

Skulle du vilja vara längre?
Hmm, nej är nöjd med mina 168cm men lite längre ben hade inte skadat!
Skulle du vilja väga mer?
Nej verkligen inte.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha ja du... finns ju många o välja mellan.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej.
Kan du röra på öronen?
Ja men bara mitt HÖGRA öra haha.
Kan du slicka dig på näsan?
Nej.
Kan du kolla i kors med ögonen?
Kan typ göra ALLT med ögonen.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja mamma vet allt om mig.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Nej, impossible.
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja såklart.
Kan dina vänner lita på dig?
Med sina liv.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Har redan sen jag var 12år.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
NOPE!
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Det har jag väl säkert när jag var yngre.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja ofta!
Har du ett syskon?
Ja fyra systrar, två hel, två halv.
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har dom säkert.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Asså ja på kinden o så? Släkt haha.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nej.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
-_-
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Nej.
Har du haft sex med mer än tre personer?
Nej.
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej :P
Vem är din bäste vän?
Andre&Pascal
Vem älskar du?
Min familj & mina underbara vänner!
Vem är den bästa artisten?
ÖH svårt? WEEZY MOTHERFUCKING BABY!
Vem pratade du senast i telefon med?

-
Vem har du en liten crush i?
Min idol (a)
Vem är snyggast i världen?
Min mamma.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Mamma.
Vem är snällast i världen?
Fiapia!
Vem sov du med senast?
Själv
Vem såg du full senast?
Benja :P
Vem vet allt om dig?
Andre&Pas
Vem kramade du senast?
Mamma.
Vem kan berätta allt för dig?
Alla, är inte en som för vidare grejer.
Vem kan du berätta allt för?
Mina närmsta vänner&familj
Vem hatar du?
Ingen.
Vad blir ditt namn baklänges?
Mik
Har du gjort en snöängel i år?
Nej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Några timmar
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Hmm.. tror det.
Första sporten du gick på?
Kickboxning.
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes.
Vad längtar du mest till just nu?
Att komma hem
Hur gammal har du tänkt bli?
Minst 90.
Har du haft vattkoppor?
Vet inte.
Vad drömde du inatt?
Hemligt.
Vilken tv-serie är bäst?
DESPERATE HOUSEWIVES
Vad åt du senast?
En banan, fml
Höga eller låga strumpor?
Inga strumpor.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Förlora folk jag älskar.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
När jag var liten, ja.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt med blåa detaljer
Bikini eller baddräkt?
Bikini.
Snyggaste läraren?
När jag gick i låg/mellan stadiet hade vi snyggaste gympaläraren.
Är du mörkrädd?
Ute, ja.
Riktig gran eller plastgran?
Plast.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släkt men TVn MÅSTE va på.
Godaste drickan till frukosten?
KAFFE!
Vill du bli president?
Nej, vote WEEZY for president!
Duscha eller bada?
Duscha.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja.
Hur tar du dig till jobbet?
Bil, 2min haha
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
På skoj kanske nån gång haha.
Sjunger du på toa?
Ibland.
Vilken färg har din jacka?
Svart skinnjacka
Använder du långkallingar?
Aldrig hänt haha.
Är du höjdrädd?
Njäe inte så värst.
Vilket land vill du åka till?
USA
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
HHAHAHAHAHAHAH HEHEHE HIHIHI HOHO
Vad ska du göra NU?
Jobba
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja
Har du sett din bästa vän gråta?
Sett många vänner gråta.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Vet inte.
Har du fått någon komplimang idag?
Ja.
Har du varit med i en rättegång?
Hmm.... tror inte det.
Är du polare med grannarna?
Vissa typ.
Vilka språk talar din mamma?
Libanesiska, svenska & engelska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Hmm.. öronen, ett där uppe o ett på "pluppen"
Har du haft en stalker?
Ja.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
OMG ALDRIG! Hajar är min största fobi!
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Har inga bröder.
Har du varit utomlands?
Många gånger.
Har du sett din bästa vän naken?
Ja.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Min morbrors.
Var är dina syskon just nu?
Jobb/sover
Vad var den senaste drömmen du minns?
En om Weezy haha.
Vilken tid gick du upp i morse?
Kvart över 9
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Hemligt
När va du riktigt sjuk senast?
Förra året. Hade hostat sönder mitt revben, hade virus i lungorna och allt möjligt, hemskt.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingen.
Vad finns i din bakficka?
Har inga fickor
Har du färglinser?
Nej, vill ha gröna, så himla fint med svart hår.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov
Vad är det första du gör på morgonen?
Får panik över att jag försovit mig(händer VARJE morgon)

Kommentarer
Postat av: sofialinnéa

åh ofta jag är snällast i världen (a) (a) (vet ju det egentligen men aa..)

2012-05-12 @ 12:32:03
URL: http://sofiadonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0