@ André's place

Hola! Sitter hemma hos min lillebror André och myser. Vi har precis tittat på en film, en alltime favorit, Date Movie mihi och druckit kaffe o ba myst med Fido. Vi väntar på att Pas ska joina oss, medans sitter vi och spelar LOL och äter gjudis(o lyssnar på Weezäj såklart). KAN HAN BARA KOMMA TILL SVERIGE SNART? Jag dör, jag förtjänar att träffa honom :'(

I förrigår åkte jag och André hem till Hellhoe och Georgii och myste där, byggde hela Helénes vardagsrum och fixade allt där, körde hem hennes FETA säng hem till mig, man ba yäy. Så kastade vi min gamla, love it!

Idag har vi vart hemma hos mig, chillat och sen drog vi o' åt på Donken sen kom vi hit dåraHH. Köpte lösgodis för nära 100:- typ ångest? NEJ. Haha palla bry sig. Jäjä nu ska jag sluta babbla, LOL väntar på mig. PUSS!
Saknar sommaren! Snart är den här igen, känner att det typ börjar bli vår*peppar peppar*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0