Fredag den 13e

Hejhej, har öppnat butiken i Forum för en liten stund sen och nu sitter jag och dricker kaffe och tittar runt lite på internet. Ganska lugnt här på morgonen så man kan mest sitta och ta det lugnt. Skönt eftersom att jag INTE är en morgonmänniska. Vill typ avlida varje gång jag vaknar... HAHA.

Igår efter jobbet var vi och tittade på American Pie - The Reunion, ASBRA, som alla andra American Pie filmer. Rekommenderar den faktiskt! Älskar hela konceptet med alla dom filmerna, så himla bäst.

Nu ska jag skriva upp mitt schema i min kalender(fett duktig som har en kalender?) och fixa lite grejer. Hörz.

En rätt så dålig bild på hur det ser ut ungefär i butiken. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0